Morbror är här!

Jag fick reda på för några timmar sedan att min morbror som bor i blekinge skulle komma och äta middag med oss idag! Asså han flög inte hela vägen från Ronneby för att äta med oss, han och mamma har någon jobb grej här i stockholm så han ska stanna ett par dagar. Men det är kul, jag får ju inte träffa honom så ofta eftersom han inte bor här, han har två jätte gulliga barn också som jag gillar jätte mycket :)
 
Jag har inprinciå bara suttit och kollat på The Originals idag, inte så produktivt med andra ord. I morgon blir desto hetsigare, jag skulle ju ha ridit lektion idag men eftersom jag har mått as dåligt hela dagen så blev det inte så och nu har Ranger inte gått ordentligt på två dagar, men han blev longerad idag iallafall så lite motion blev det. Mamma åkte ut nu på kvällen för att beta honom och ge honom några äpplen och morötter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback