Ja ni, 2 år!

Jag går in på bloggen för första gången på nästan två månader och ser att jag skapade denna blogg för exakt två år sedan! Det är ju faktiskt lite kul, mycket har hänt på dessa två år och jag har utvecklats som person och med hästarna. Jag är så glad över att ha Ranger i mitt liv, han är så himla mysig och visst kan vi ha våra små fajter över vem som igentligen bestämmer och så men jag älskar honom och vet ni vad det bästa är? Han får stanna ett år till, vi hyr honom under sommaren och under hela nästa vinterhalvår!
Min söta lilla ponny, han har varit väldigt duktig på tävlingar också, på påsklovet så var vi iväg på våran första riktiga hopptävling. jag gjorde en miss i omhoppningen men han räddade mig där och vi hamnade på en tredje plats tillslut! I dressyren har han blivit mycket bättre också, hans steg i traven och galoppen har blivit mycket längre och han tar för sig mer när jag tävlar. Det blir inte längre att han kryper ihop och inte vill gå framåt utan han trampar på nästan som vanligt vilket är super skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback