Godmorgon

Jag känner för att komma tillbaka nu, jag är redo att börja blogga och dela med mig av mitt liv. Jag kan ju säga att det har varit ganska mycket de senaste två månaderna med kompisar, tävlingar, träningar och skola, nationella proven har varit jobbiga och jag har varit ganska stressad över hela gymnasiet men det löste sig fin fint och jag vet nu precis vart jag vill gå och jag har alla förutsättningar att komma in på den linjen på just den skolan, men det skriver jag om senare idag, det kommer ett inlägg om precis vad jag har tänkt och vilka saker jag har valt bort osv.
Just nu är jag tyvärr sjuk så jag kommer att vara hemma hela dagen, Kim tar hand om Ranger för det är inte så bra att cykla låångt om man inte mår bra... 
Foto: Tova Eivinson (tovaeivinson.blogg.se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback