Tröttheten

Så sjukt trött är jag idag, jobbigt är det jag är liksom seg i allt jag gör. Idag var jag först i stallet en snabbis och mockade och gick med Ranger så han fick röra sig lite iallafall och sen så åkte jag hem och gjorde iordning mig och sen så åkte vi in till stan och kollade på The hundred foot journey eller 100 steg från bombay till paris som den heter på svenska. Den var riktigt bra faktiskt, jag trodde inte det om den först men sen så blev det bara bättre och bättre. Efter att filmen var klar så gick vi till Prinsen och åt, det var riktigt gott faktiskt. nu ska jag hursomhelst sova så hade bra :)
 

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jättefin blogg! Älskar bilderna i headern!

Svar: Tack tack :)
tev.blogg.se

2015-01-21 @ 08:59:02
URL: http://ponnyboken.blogg.se
Postat av: Alma Klingström

Vanessa! Bloggaaaa nuuu <3

Svar: Jag ska jag har inte orkar bara😁
tev.blogg.se

2015-01-27 @ 10:18:30
URL: http://klinganz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback