Mina mål med Ranger 2015

* Komma ut på fler hopptävlingar och starta en 90 cm klass innan sommaren
 
* Komma ut på fler dressyr tävlingar och starta en LA innan sommaren
 
* Han ska ha mer respekt för mig när jag har hand om honom själv och inte gå över mig eller puffa iväg mig
 
* Han ska kunna gå till ridhuset utan att blåsa upp sig och kasta sig åt höger och vänster
 
Ja, ungefär de är väl vad som kommer hinnas med innan sommaren, han åker ju tillbaka till Karlshem någongång i Juni och jag vet inte om vi kommer hyra honom igen efter sommarlovet, vi får se hoppas kan man ju alltid :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Philippa

Några planer på att köpa egen? :)

Svar: Vi får väl se ;)
tev.blogg.se

2015-01-10 @ 09:18:07
URL: http://hopplapallarna.blogg.se
Postat av: Lydia

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :)
tev.blogg.se

2015-01-24 @ 23:21:01
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback