Hemma igen

Jag har varit i stallet från klockan 9 i morse tills nu, sån jäkla tid tog allt idag men vi gjorde ju också mer än vanligt. 
Vi började med att ta en skritt runda ut i 30 minuter ungefär sen så longerade mamma Ranger och jag började smörja, sen var det dags för Kim's teori lektion samtidigt som alla åt lunch tillsammans, jätte mysigt var det verkligen! Sen två timmar senare så var det dags att smörja allt och sen fetta in det, det var ett himla jobb men så bra det blev när det var klart. Jag tog inga bilder för det känndes väldigt onödigt att visa hur det såg ut när jag smörjde. Jag tror att de flesta som läser här har en koppling till hästar och deras utrustning så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback