Well hello

Nu är klockan mycket igen, jag förstår inte hur dagarna går så fort, jag börjar skolan om en vecka liksom. Idag har jag varit i stallet som jag skrev, sen kom Elin dit och vi åkte och hämtade mina badkläder hemma sen åkte vi tillbaka till stallet för att bada. Sen åkte jag hem, åt middag och efter det så kom Alice hit och vi cyklade till Kottla tsm och badade länge, det var typ 20 grader i vattnet, så skönt!
Men nu har jag blött hår och jag måste gå och sova, hm inte bästa kombinationen om du frågar mig... Jaja det är inte så viktigt, i morgon ska jag upp tidigt och rida lektion för min dressyr tränare Kim, jag ser så mycket fram emot det, hon är en trevlig person och en himla duktig tränare. Sen på eftermiddagen så ska jag åka till täby centrum och fixa mina naglar på studioava och det ska bli såå kul. Jag lovar att fota före och efter bilder :) Nu måste jag sova, annars kommer jag somna på hästen och det är ju inte så bra :) Godnatt
Min fina, på söndag kör vi!
/Nessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback