Random inlägg om planer

Jag gillar att planera, inte när det kommer till skolan o läxor(hehe kanske borde brörja med det)men när det kommer till roliga saker som resor, tävlingar och lediga helger.
 
Nu ska jag skriva upp lite datum här som jag ser framemot under denna sen sommar/höst:
 
11/8: Jag ska fixa gelenaglar, så taggad
 
16/8: Jag startar min första tävling för säsongen, en regional LB på runsten
 
17/8: Skolanbörjar och för första gången ser jag framemot det
 
30/8: Dressyrtävling i Norrtälje, en lokal LB:1 2015
 
12/9: Hopptävling på Compass sportryttarklubb, en lokal LB
 
20/9: Ska änmäla mig idag till hopptävling på roslagens rid och kör klubb, en lokal LB
 
Det kommer bli en rolig höst, jag kommer uppdatera er med ändringar och tillägg för hösten.
 
 /Nessa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback