Night time

Go'kväll hörni! Hur har ni haft det idag? Jag har haft det grymt bra, tagit det lugnt, kollat på film, åkt med mamma till stallet och badat med Alice. Jätte härlig dag och jag är så tacksam för att värmen har hittat till sverige, den har varit obefintlig nästan under hela sommaren men nu äntligen är det bra varmt väder o jag hoppas att det håller sig så. Fick precis reda på att min storasyster kommer ner till stockholm under nästa vecka vilket ska bli jätte kul, hon bor och jobbar i Piteå så vi ses inte jätte ofta. 
Jag har alldeles nyligen beställt en helt ny blogg design av min kompis, vet inte hur lång tid det kommer ta att få den men jag ser fram emot att få den, Tova är så himla duktigt på allt som har med foto och sånnt att göra. Om ni också gillar det så borde ni kolla på hennes instagram konto(@photosbytova)!
Så vackert! Godnatt
/Nessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback