Mina naglar!

Åh, jag är såå nöjd med mina naglar de blev så bra. Stort tack till Mikaela på studio ava som fixade och gjorde det snyggt :D 
Här har ni före bilden som ni kanske kan se så har jag rätt tråkiga egna naglar, dom är lite flisiga och går sönder hur lätt som helst eftersom jag är i stallet rätt mycket.
Och här har vi mina naglar som dom ser ut nu:
ÄLSKAR dom, de är inte för mycket men samtidigt inte tråkiga. Jag hade ju tänkt ta vanlig fransk manikyr först men efter att jag pratat med Mikaela så bestämmde jag mig för att ta färgen diamond istället för den skrikiga vita som brukar vara. Detta kommer även gå att måla över med vanligt nagellack och sen när man tar bort det så kommer det vara lika snyggt och glansigt som färgen är nu. Jag tycker att detta var värt att lägga pengar på faktiskt, jag gillar att ha snygga naglar. Tidigare så har jag bara haft lösnaglar och målat på dom eller bara målat mina vanliga naglar, men det är jobbigt att hålla efter så detta passar mig mycket bättre. Sen är ju inte det här något som jag kommer ha råd att göra en gång i månaden efter som jag betalar för det helt själv, men när jag vill göra något för mig så blir det definitivt gelenaglar. Vi får dock se hur det går att ha dom i stallet, det borde inte vara några problem men vi får se helt enkelt. Godnatt :)
/Nessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback