Måndag

Godmorgon! Igår var jag ute med båten fram tilll klockan 3 ungefär och sen åkta jag och mamma till stallet och jag hoppade med Ranger. Det gick jätte bra, han var lite loj dock så nu ska han få komma in på natten igen eftersom jag ska tävla på runsten på söndag. 
Igår kväll fick jag panik, tydligen så har dom ändrat på gymnasie antagningen så att du måste svara även fast du fick diitt första handsval, jag fick reda på detta av min kompis typ 10 minuter innan klockan var 12 och det var sista svarsdagen igår. Så jag sprang upp för trappan väckte mamma och freakade för jag var så rädd att jag inte skulle få gå gymnasiet... Men det löste sig och jag är antagen till Kulturama och kommer börja där om precis 1 vecka. 
 
Idag då så kommer hovslagaren 14.30 så jag ska ut till stallet och rida innan dess. Det är sånn lyx nu när mamma är hemma för hon kör ut mig, annars måste jag cykla och det är typ 3-4 km till stallet, det är ju inte så långt och det är typ nerförs backe hela vägen dit men sen när man ska hem och är trött efter att man har ridit då är det inte lika kul. Det är uppförs backa och av någon andledning alltid motvind när jag cyklar hem. 
Min fina vän, jag har saknat dig men vi ses antagligen idag :)
/Nessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback