Dagens ridpass

Jag gick upp tidigt i morse och åkte till stallet för att rida lektion för Kim, det gick så bra och Ranger var jätte duktigt. Mamma var med lite i början när jag gjorde iordning honom hon erbjöd sig att knoppa och det är ju roligt att ha en lite extra fin häst när man ska träna. Lektionen gick väldigt bra iallafall, dock blev han lite lång under ett tag men det var för att jag hade lite lång tygel och red inte ihop honom ordentligt. Men största delen av passet hade jag bara en wow känsla, han kan när han vill helt enkelt. Det känns så roligt att vi har kommit så långt tillsammans sen vi hämtade hem honom den 22 augusti förra året. Kim filmade lite grann så jag tog bilder ur filmen därför är det inte bästa kvalite men någon gång så ska någon få fota när jag rider lektion, jag  har mest hoppbilder nu ju men det får det bli ändring på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback