Är det dags att komma tillbaka?

Det frågar jag mig själv typ varje dag, fast jag vet inte. Jag vill inte känna mig tvingad att blogga, det ska inte vara något jobbigt som man absolut måste göra. Om jag bloggar så ska det vara för att det känns roligt och nu kännde jag '' Åh vad kul och komma igång men bloggen igen ''. Det är så det ska kännas när man tar upp datorn eller mobilen för att skriva ett inlägg inte ''nä, inte det här igen'' det är ingen skol uppgift och inget som måste göras, därför kommer jag göra det när jag känner för det. Sen kanske det blir varje dag vem vet, men nu får ni nöja er med en snabb genom gång på vad som har hänt under de senaste månaderna som jag inte har varit här :)
 
Tävlingen som jag senast uppdaterade er om gick jätte bra, jag slog nytt procent record med 64,8% och jag var så nöjd, Ranger skötte sig verkligen bra den dagen. Jag har ridit en total kass dressyr tävling efter det för att sedan älska tävlingar igen genom att vinna två 80 klasser helgerna efter varandra och var 3:a i en 90 klass. Jag har slutat nian, varit förbannad på killar och haft det kul under sommaren med världens bästa kompisar, stor kram til er, jag har gjort om i mitt rum, sett prideparaden och jag har varit iväg hos min gudmor och ridit en så galet fin islänning. JAG HAR KOMMIT IN PÅ KULTURAMA, det var det största som hänt under sommaren tror jag. Eller det var det jag var mest orolig för, vet inte varför igentligen jag låg ganska mycket över lägst antagna när jag kollade på preliminär antagningen i våras. Men det var iallafall otroligt skönt och för första gången någonsin ser jag fram emot att skolan ska börja liksom. Det har aldrig hänt tidigare eller kanske när jag var 8 år och inte hade sett en enda kompis på hela sommaren men det var då det :)
 
Men nu känns det iallafall som att jag är tillbaka, men vem vet det kanske ändras till imorgon...
Islänningen som jag red i Mariefred, hon heter Lysa, hon hade varit tävlingshäst innan, såå fin!
Prideparaden var så häftig, jag har massor av bilder därifrån så det får ett eget inlägg senare
Är så sjukt nöjd med mitt rum, tack mamma och pappa för att jag fick göra om<3
På den här bilden är jag trött men glad, jag kännde mig bekväm med mig själv för första gången på länge och livet känndes bara allmänt bra. /Nessa

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: Tack :)
tev.blogg.se

2015-08-07 @ 21:48:16
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback