Usch

Fy vad det inte gick bra att rida idag asså, han gick med huvudet i luften mest hela tiden och jag fick nästan slita i honom för att han skulle ställa ordentligt, men jag ville inte göra det så jag kämpade på med benen men inte f*n gick det. Jaja, schemat för veckan blir som följande.
 
Måndag: Prao, plugga
 
Tisdag: Prao sen rida lektion för Kim
 
Onsdag: Prao, träffa en kompis
 
Torsdag: Prao, rida uuuuuuut, jag har inte varit ute ordentligt på ett par veckor nu så
 
Fredag: Sista praodagen=YEEEES, sen ska jag rida dressyr tror jag
 
Lördag: Hoppa med Tilda
 
Söndag: Mysdag i stallet, jag ska rida barbacka och bara ta det lugnt.
 
Det var mina planer för veckan och nu ska jag äte en härlig söndags middag och sen ska jag kolla på en bra film. Jag har faktiskt varit rätt duktig idag och skrivit en svenska uppsats som ska in v.40, så stor tumme upp för mig idag :)
Min lilla kanin Kalle :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback