Today is a good day

Idag har varit en bra dag, i morse så sov jag till 9 sen gick jag upp och fixade allt och sen cyklade jag till praon. på lunchen tog jag cykeln hem och åt lunch sen tog jag bussen ner. När jag slutade vid 17så kom Marcus och hämtade mig och så åkte vi ut till ekholmsnäs, han har ju inte träffat hästen än men nu så har han ju det :) Jag jorde i ordning Ranger och sen så red jag fram och sen red jag lektion förkim, det gick sååå bra i slutet. Han var finare än någonsin och det känndes super skönt :) 
I morgon blir det inte något stall för mig, mamma ska rida på morgonen, dock så ska jag till lindex efter att jag har slutat och köpa en svart kjol och någon fin tröja, jag känner för att spejsa upp min garderob lite så något fintoch nytt ska inhandlas, ni får bild på det sen såklart. Nu ska jag städa och sen sova, godnatt! <3
Flemminge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback