Täcken

Idag har vi provat täcken på den lille hästen :) I söndags så beställde mamma och jag ett vintertäcke från bucas och ett inne täcke som han kan ha om han är blöt/svettig från bucas. Men sen så blev det ju kallt på måndagen och vi var tvungna att införskaffa ett lite tjockare regn täcke och ett inne täcke som han även kan ha under regn täcket när det blir kallare. Det är ju bra med två olika varianter. Det lite tjockare regntäcket är från JH collectionen:
I löv it, så snyggt :O
I'm in love with this stalltäcke!!!
 
I vinter kommer jag även använda ett supersnyggt burberry skritt täcke när jag rider ut. Och även när jag rider barbacka så det blir varmt och gosigt om benen.
Mamma och pappa åker till Paris i morgon och då ska jag ha hästen helt för mig själv i 4 dagar och på lördag taggar vi hoppning med Tilda och Surprise.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback