Snabbis

Nu tänkte jag bara säga hej innan jag cyklar till praoen, det är tredje sista dagen idag, vilket är så himla skönt, jag längtar faktiskt nästan tillbaka till skolan lite. Men i dag då, jag ska hem när jag slutar och plugga, plugga plugga. Jag har två stora prov nästa vecka i No och Matte och inget av dom är mina starkaste ämnen precis, men eftersom min farbror kommer hit i helgen när mamma och pappa ska till Paris så får jag massor av hjälp då. Jag har även två uppsatser som jag ska skriva, So och Idrott. Jag fattar inte varför det inte bara kunde få vara två läx fria veckor men men. På måndag får vi även tillbaka samhällskunskaps provet och det är jag super nervös för, jag hoppas verkligen att det står ett C när jag vänder på pappret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback