Hej!

Jag har inte skrivit på två dagar nu men jag har varit ganska upptagen. Mina storasyskon kom hit i helgen och det var trevligt att ha hela familjen samlad igen, mamma och pappa hade med sig presenter från Paris, jag fick en bh med matchande trosor och en snygg t-shirt, verkligen behövligt! Sen red jag igår också, först hade jag sadeln men jag spände mig och blev irriterad för att han inte gick som jag ville, men sen red jag barbacka ett tag och då blev han jätte fin och mjuk för då blev jag mer avslappnad och mer possitivt inställd till hela grejen. När jag suttit av sen så fick Nicole skritta av honom och sen körde jag lite frihets dressyr och han var super duktig! asså det var ju inte svåra saker men att han skulle följa efter mig och stanna när jag gjorde det och lite så :) 
I morgon så ska jag ta det lugnt och plugga ordentligt inför No provet på onsdag och matte provet på torsdag och fredag. På onsdag ska han även löshoppas i P7:an på teorin och sen på lördag och söndag så ska jag träna för Uffe och det ser jag verkligen fram emot, ska antagligen sova över med en kompis på fredagen också så jag har en rolig vecka framför mig. Nu är det dags för mig att sova så jag inte ser ut som en levande död på morgonen, men jag har ju faktiskt sovmorgon i morgon så jag har bra med tid på mig att fixa saker innan skolan. Godnatt med er <3
Miss this so much<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback