Fredag kväll

Idag var sista dagen på praon och det var ju lite tråkigt men samtidigt så himla skönt, jag vill tillbaka till skolan så jag kan få sluta tidigt igen och komma hem från stallet innan det blir mörkt. DÅ kommer jag även hinna göra läxor, på tal om läxor så har jag 4 stycken som ska vara klara till på måndag, jag vet att jag borde ha gjort dom tidigare under praon men jag har inte orkat och nu har jag liiiite brottom, men jag ska fixa det mesta i morgon så jag kan ta det lugnt på söndag när mamma och pappa kommer hem och Felicia och Marcus ska äta middag med oss. I morgon ska jag även pallra mig ner till centrum för hundrade gången den här veckan känns det som, nej men jag ska köpa en kjol, en t-shirt och ett par strumpbyxor som är lite tjockare som klarar vintern. Och så ska jag såklart hoppa i morgon också och det är ju alltid trevligt, det blir jag Tilda och Agnes som hoppar och det ska bli grymt kul. Dock vet jag inte riktigt hur vi ska göra med avstånd och sånnt eftersom jag och Agnes har D-ponnyer och Tilda har storhäst, men jag vet inte vi får se. Antagligen har vi inga linjer och sånnt utan bara plain and simple hinder som man får göra någon typ av bana av. Jaja nu ska jag sova så att jag är utvilad i morgon :)
Tack BETSY SANDBERGS CHOKLAD! Jag fick plocka vad jag ville :O
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nice med så mycket choklad, säg till om du vill dela ;)

2014-09-27 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback