Dagens ridpass

Gick såååå galet bra, han var jätte fin och jag ville inte sluta rida typ, men han var himla härlig och i slutet så höll formen i alla övergångar och han var otroligt samarbets villig. I morgon så ska jag ta dressyr sadeln och sen så ska jag rida ut och sen en liten stund på banan, i helgen kommer jag ju inte kunna komma ut överhuvudtaget med tanke på lidingöloppet som är då. Men jag ska ju hoppa på lördag och sen ska jag rida barbacka på söndag och bara mysa runt, det behövs efter den här veckan. Nästa helg så är det Uffe träning på stockby i två dagar och jag är så taggad inför det, sen ska jag vara med och tävla dressyr på stockby när det är KM för privat ponny i dressyr. Det blir hans första dressyr tävling tror jag så vi får se hur det går. Nu ska jag kolla på Pretty little liars och sen blir det nog sova för jag är så himla trött.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback