6 september

Jag har så himla tråkiga rubriker just nu känner jag, jag måste verkligen bli bättre på att komma på nya saker, för nu så skriver jag bara om va djag gör och vad jag vill göra och vad jag ska göra. Men om någon har förslag på vad man kan skriva om så skulle det vara kul om ni kunde skriva det. 
Pappa och jag spelade precis lite gitarr och sen sjöng jag lite acapella bara för att testa, det gick helt okej men inte jätte bra. Det var ungefär samma som ridningen idag, jag tror att han har kommit in i någon storts test period nu, han har inte alls samma stadiga form som han har haft tidigare. Men han kan inte alltid gå som en gud, vi provade dessutom en dressyrsadel idag, den satt bra på honom och han kunde röra sig bra, vi får se hur det blir med den, men vi ska prova den i morgon också så det blir bra. I morgon är det ju även VM i hoppning, det ska bli kul att kolla på från soffan hemma. 
 
Mamma fyllde ju år idag som jag har skrivit 20 gånger typ. VI åkte till Prinsen och åt middag men först så tog vi en ''drink'' på Bistro Jarl, den var helt okej, inte en av dom godaste jag har druckit dock. Sen till förätt så åt jag en toast skagen som var otroligt god, varmrätten fick bli entrecôte med bernaise sås och pommes frites och till efträtt så delade jag och mamma på en choklad tårta, det var en otroligt god måltid och jag hoppas att mamma är nöjd med sin födelsedag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback