Torsdag

Idag slutade jag vid 11.25 och då åkte jag in till stan och så åt pappa och jag lunch tillsammans och sen så gick jag till hööks och köpte det här:
 
Han behöver en padd och sen så behöver vi ju reflexer eftersom det börjar skymma vid 18 redan nu mera och det kommer ju bara bli mörkare och mörkare nu så det behövdes. Sen så ska jag ju tävla på lördag och då kan det ju vara bra att ha en kavaj. Det är hööks egna som jag tycker är riktigt bra, jag har haft en tidigare fast marinblå och jag var jätte nöjd med den men eftersom jag växer så blev den förliten så jag fick investera i en ny. 
När jag skulle hem sen så fick alla gå av vid gärdet för det var stopp i tunneln mellan gärdet och ropsten så då skulle ju alla ta ersättningsbussar och gissa om det var mycket folk, helt galet var det. Jag träffade dock min kompis Ebba och vi smög runt alla så att vi skulle hinna med den första bussen annars hade jag fått stå och vänta i alla fall en timme till. Jaja jag kom hem i allafall efter mitt lilla äventyr och sen dess har jag bara tagit det lugnt och lite så.
 
I morgon så ska jag rida lektion för Kim klockan 19.30 så det blir lite sent men det är det värt, sen på lördagen så ska mamma och jag till stallet vid 12 och knoppa och putsa på hästen och på alla saker. Sen så ska jag rida fram lite hemma innan jag rider bort till stockby och sen är det tävlings dags! Jag har start nummer tre i klass 1 som är LB:2 då så det är as nice. Nu ska vi snart äta middag, mamma håller på att göra cesar salad och det är ju så galet gott så det finns inte. Och om 2 veckor åker vi till Mallorca! DET om något ska bli fett mysigt, det blir lite jobbigt att vara utan hästen men eftersom Elin tar hand om honom så vet vi ju att han är i goda händer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback