Tävlings dag

Nu har jag vaknat och snart ska jag äta frukost. Jag är så taggad inför idag, det ska bli galet kul och jag ska be mamma fota allt och filma så att jag kan lägga upp det här sen. Nicole ska följa med oss idag och hon ska hjälpa mig och sätta upp håret och allt med donut och grejer och sen skulle hon fixa någon sak så det såg proffsigt ut. Men snart så ska vi åka ut till stallet och putsa iordning allt och sen knoppa honom och sen ska jag rida fram i tre evigheter så att han är tillräckligt avslappnad för att prestera bra. Det jag måste tänka på är att slappna av och att ha lite mer stilla händer. Om jag spänner mig så är vi körda för då vill inte han gå framåt alls, eller han går men med huvudet i luften och så. Önska mig lycka till! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback