Skolan suger

Jag vet att man ska skriva positiva peppande inlägg om skolan men just nu är fallet så att jag inte vill vara där mer alls. Jag hatar franska oh jag hatar matte och jag gillar inte mina lärare, eller några gillar jag men inte speciellt många... I morgon har jag franska prov och jag funderar seriöst på att vara ''sjuk''. Jag kan inte franska över huvudtaget så det blir spännande. Jaja i morgon så ska jag hoppa med Disa iallafall så det blir kul, då ska jag träna på lite snäva svängar och sånna saker. 
(kombiryttarna.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

vilken snygg häst du har:)

Svar: Tack så mycket :)
tev.blogg.se

2014-11-11 @ 09:35:21
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback