Ridningen idag

Det gick lite sisådär, det var mörkt runt omkring ridbanan men själva banan var upplyst med strålkastare som skulle kunna användas på en fotbollsplan :) Det var lite fladdermöss och flaskor som han kollade på och så var han rätt spänd och inte så sammarbets villig tyvär, men som folk säger om det går dåligt dagen före tävlingen så går det antagligen bra på tävlingen. Men han har ju inte tävlat dressyr på väldigt många år så det ska bli spännande och se hur han reagerar på allt men han gillar ju att visa upp sig så det ska nog inte vara några problem. Padden som jag köpte i går funkade kanon bra och sadeln ligger så mycket bättre än vad den har gjort tidigare och det känndes jätte skönt. 
Vid 11 ska vi vara i stallet för jag ska rida fram 13.45 och sen rider jag bort till stockby 14.25 eller något sånnt så att jag är där i tid och kan betala start avgift och lite så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback