Onsdag morgon

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat och snart ska jag pallra mig upp ur sängen och ta en dusch, idag har jag inget speciellt planerat utom att jag ska ut till stallet efter skolan och bara skritta ut Ranger eller leda honom för att ha ska röra lite på sig, men han får inte ridas ordentligt förens på Fredag eftersom kiropraktorn klämmde på honom igår. Mamma och jag åkte ut till stallet igår kväll och mockade och borstade av honom ordentligt och gav honom en morot och lite så, det är så himla mysigt att bara vara där utan att göra något. Ha en bra dag så hörs vi senare :)
Asså Mallis om två dagar, det är sjukt ju, men jag kommer sakna pluttisen<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback