OMG!!!

Jag har ju glömt att skriva att jag ska gå och kolla på Idol finalen den 5 december! Pappa fixade biljetter och nu ska hela famlijen för första gången gå och se idol live. Det är ju inte direkt fel att ONE DIRECTION ska uppträda också, hehe ;) Det är inte alls därför jag tvingade pappa att fixa biljetter, nej nej inte alls 8) Sen fick jag i födelsedagspresent av min kompis Moa att vi ska gå på Ed Sheeran konserten den 12 november, inte bara jag och hon utan Wilma, Elin, Disa, Jag och Moa så kul! Asså jag har galet mycket tur just nu, jag trodde inte att det skulle bli ett sånnt här bra år på nyårs afton 2013/2014 men det visade sig vara det bästa året någonsin :)
Ma boys<3
Ed :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback