Oj oj oj

Dålig uppdatering här asså. Förlåt för det och tack till alla som fortfarande orkar klicka in sig här en gång om dagen:) idag har jag varit i skolan, jag var sjuk i går men nu så är jag back in buissness eller hur det nu stavas, Kiropraktorn var ute hos hästen idag och han hade låsningar i ländryggen ich bäckenleden, det är troligen för att ha har blivit tävlad så pass mycket i hoppning och då är han lite överbyggd i bakdelen, men vi har fått massor av tips på hur vi ska lägga upp träningen för att hålla honom fin och få honom att trampa under sig bättre. Jag har ju riktat in mig lite mer åt dressyr hållet och jag kommer försöka ta mig ut och tävla ännu mer och få mer rutin på det hela. Jag kommer ju så klart att tävla hoppning också om jag tar dressyren till och börja med och bygger upp ett förtroende så kommer hoppningen att gå bättre också. Asså det är ju inte det att han inte hoppar, för det gör han mer än gärna, men jag får inte tillbaka honom ordentligt mellan hindrena och det gör att han slarvar med distanserna och hoppar av lite där han känner för det och inte där han ska. Det är ju defenetivt ett utvecklings område för oss :)
Älskade häst<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback