Mellan landar hemma

Nu är jag hemma och har vart det en stund, mamma och Nicole kommer snart hem och då ska vi äta middag och sen så ska vi ut till stallet för jag ska rida lektion för Kim klockan 19.30 och träna på dressyr programmet inför i morgon, det ska bli så kul, det är 6 startande i min klass och en är utomtävlan så jag hoppas jag har en liten chans iallafall till placering. Men mest nu är det ju för att få lite runtin, första start är klockan15 så jag kommer väl antagligen att rida typ 15.20 eller något sånnt och det är ju trevligt för sen på kvällen så ska vi äta middag i lidingö centrum och sen ska vi bowla och det ska bli super mysigt faktiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback