Godnatt

Idag tävlade jag, det gick helt okej med tanke på att det var hans första dressyr tävling på väldigt länge. Jag fick 59.17% och slutade på 4 plats(av 5 starter hrm...)Men han var duktigt och lite spänd, jag spände mig lite också eftersom jag var nervös men med massor av träning så kommer vi fixa det här till slut, nästa helg blir det både dressyr och hoppning, ekholmsnäs har sina egna tävlingar på lördag. Vid 10 så börjar dressyren och jag ska starta klass två LB:1 och vid 14 startar hoppningen och jag ska starta klass tre som är 80cm och det ska bli otroligt kul faktiskt :) Det blir bra att få lite rutin på det hela och helgen efter det så flyger vi äntligen till Mallorca, så mysigt. Men nu ska jag sova, godnatt med er<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback