Godmorgon

Nu ligger jag i sängen igen, jag var uppe och åt frukost och sen var det så kallt att jag kröp ner under täcket och sen har jag inte velat gå upp. Emelie skickade massor av fina bilder på mig och Ranger igår kväll som hon hade fotat när jag red fram på ekholmsnäs, dom kommer upp senare idag :) 
Den här söndagen kommer det inte hända speciellt mycket men vid 20 över tre så ska jag cykla till stockby för att kolla på ponnycupen i hoppning, dom ska möta roogård tror jag så det blir spännande. Mamma och Nicole hade hästen idag så jag åker inte till stallet alls, det kommer jag inte göra i morgon heller för jag måste plugga till mitt franska prov på tisdag(jag kommer totalmisslyckas med det för jag kan inte franska överhuvudtaget). På tisdag deremot så ska jag ut och rida jag tror att jag rider ut faktiskt men jag har inte bestämmt mig än. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback