Snart är det första advent

Det här året har gått så sjukt fort! Om bara några månader går jag ut nian och lämnar grundskolan och ''tryggheten'' bakom mig. JAg har lite smått panik för jag vet inte vad jag ska välja för gymnasium men det löser sig, jag ska på några fler öppna hus med mamma i helgen och så uterligare några till nästa helg på strömsholm till exempel.
Förlåt att uppdateringen har sugit men jag ska försöka blir bättre, på söndag taggar vi Stockholm international horse show med mamma. Det ska bli otroligt kul faktiskt, ponny hoppningen är då och den kollar jag på varje år. Drömmen är väl att få rida i friends eller globen om några år tillsammans med andra ryttare. Det tar nog ett tag innan den drömmen slår in men jag ska kämpå på. Ha det bra vi hörs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback