plans

Ni vet väl redan mina planer för i morgon så det är ingen ide att skriva om det igen, men jag har ju sovmorgon i morgon kom jag på! Det är alltid så att på måndag kvällen är man nere och sur för att det är 4 dagar kvar till helgen och sen kommer man på att åh! jag har ju faktiskt sovmorgon i morgon. Då blir det lite mindre jobbigt så smart människa som gjorde schemat för den här terminen måste jag säga.
Det enda negativa med morgon dagen är att vi har mentorstid som första lektion, det förstör vår klass för varje gång vi har det, sen hinner vi bli bra kompisar tills nästa Tisdag bara för att det åter igen ska gå åt skogen på mentorstiden... Sen har vi ju tyvärr Franska också och jag pallar inte, det är de värsta lektionerna på hela veckan. Men nu ska jag sluta skriva om skolan och sånnt och faktiskt säga godnatt vi hörs i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback