Lördag kväll

 Ja nu ska vi se, idag har jag varit på öppet hus på ett super trevligt gymnasium, stockholmsdjur gymnasium heter det. Det var trevliga människor som hade hand om det öppna huset och trevliga lärare också! Nästa helg ska jag till tyresö ridskola för att prova hur det är att rida lektion för skolans ridlärare och ser väldigt mycket fram emot det. då ska jag ju även på öppet hus på strömsholms ridgymnasium och det kommer bli intressant de med. 
I morgon är det stockholm international horse show som gäller och jag ska vara där klockan 9:00 när det börjar och då är det först någon tids hoppning och sen ponny hoppningen och sen en grand prix hoppning. På mässan sen så ska jag och mamma kolla efter ett par ridstövlar till mig och kanske något länd täcke till Ranger. Igår när mamma var där själv på dressyr clinicen så hittade hon ett super snygg träns och ett hackamore som nu hänger i stallet, i morgon ska jag prova det och se hur det fungerar.
Lunchade med mamma på espresso house idag med, super mysigt var det :)
Cesar salad och en vanilj latte, kan det bli bättre?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback