home at last

Jag har varit hemma ett ganska bra tag faktiskt men jag har bara gjort saker hela tiden så det har nte blivit någon riktig avslappning för ens nu när jag myst ner mig under täcket och kollat på film, The hobbit: desolation of smaug heter den. I morgon är en plugg dag för jag har både Franska och No prov kommande vecka, men efter v.49 nu så har jag inga mer prov eller någonting för betygen sätts vecka 50 på tisdagen eller nått vilket är jätte skönt faktiskt. Så ett sista kraft prov och sen så är det klart, men än sålänge är det härliga en vecka bort och det är massor som ska göras innan dess. 
 
Jag red efter att jag kom tillbaka från Sihs på Friends arena och det gick inte bra alls, Ranger var pigg och stark och ville inte alls göra som jag sa. Vi provade ett nytt hackamore idag också och jag tror att han reagerade lite på det, men mamma provar det i morgon också. På tal om Ranger så köpte vi ett länd täcke till honom idag på mässan som är mörkt marinblått med guld kant och sen broderat Ranger på vänster sidan i guld=SÅÅÅ SNYGGT. Jag blev helt kär i det! Men nu är det dags för mig att sova, godnatt <3
Det är ju så galet stort inne i arenan det enda negativa med det hela var att maten inte var speciellt bra. 50 kr för en slaimig hamburgare liksom, vem vill betala det? Men det var en trevlig stämmning och sen var det ju extra kul att Peder Fredricsson vann grand prix hoppningen också :)

Kommentarer
Postat av: Philippa

Åt också hamburgare och nej maten var verkligen dålig. Extremt jäkla dyrt också....

Svar: Jag vet! så värdelöst asså ;(
tev.blogg.se

2014-12-01 @ 15:55:02
URL: http://hopplapallarna.blogg.se
Postat av: Tova

Jag tyckte verkligen att hamburgaren var sjuuuukt god :O Alltså seriöst! Den kändes ju typ hemlagad. Men sedan köpte jag den på resturangen också och inte i kiosken :)

Svar: Ja men då är det ju säkert skillnad för precis utanför läktarna var maten inte speciellt bra :)
tev.blogg.se

2014-12-04 @ 10:57:21
URL: http://kombiryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback