gymnasieval

Jag har lite smått panik över min framtid. Jag går i nian nu och om ett år kommer jag vara på ett helt annat ställe än jag är idag. Antingen sitter  jag i Västerås på strömsholm och pluggar eller så är jag på ett musik gymnasium och sjunger hela tiden eller så pluggar jag Samhälle på hersby. Det är de tre möjliga vägarna för mig och jag vet inte vad som kommer hända. Bodal har varit en trygghet, jag har spenderat 2/3 av mitt liv där och det finns mycket minnen där, saker som jag förhoppningsvis kommer ihåg en lång tid framöver. För hoppningsvis hinner jag få några till innan tiden är slut, det är visserligen 7 månader kvar men iallafall. Jag tycker mycket om min klass och speciellt mina tjej kompisar som jag verkligen hoppas att jag håller kontakten med efter att grundskolan är slut. Men vi alla har olika intressen och vi kommer hamna på olika ställen och läsa olika program. Vad säger att vi kommer träffas igen liksom? 
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juli

Gymnasieval är svårt, men det blir bra i slutändan ska du se! Att gå på gymnasium är någonting av det roligaste jag gjort..!

2014-11-18 @ 19:10:18
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback