Dålig uppdatering

Jag har haft dålig uppdatering, det känns som om jag skriver det typ hela tiden och det suger ju men jag skyller på att jag har haft mycket att göra, och det är sant. I onsdags på konserten var det helt amazing och jag ÄLSKADE det, men det får ett helt eget inlägg en annan gång. I torsdags hade jag hästen och det gick faktiskt jätte bra att rida, han var fin och slappnade av bra. I fredags så var jag med Alice efter skolan och vi kollade på supernatural(surprise, surprise)och åt lite godis, det var väldigt kul att vara med henne, vi har inte umgåtts så mycket på sistone.
I går då så var det en heldag i stallet med mamma. På förmiddagen så red mamma dressyr och jag hjälpte henne och gav henne flera tips på hur han skulle bli bättre. På eftermiddagen så red jag och hoppade, det gick super och han lyssnade bra och var lugn och fin. Om ni vill se en video från hoppningen så kan ni gå in på min instagram @vanessawulfing. Och slutligen idag så gick jag upp ungefär en timme försent och sen så gick jag till stockby för att Alma skulle komma och hämta mig och så skulle vi ut till Elfvik för att Alma skulle rida sin leasing ponny Strauss. Det var kul att vara där ute igen, men jag träffade inte på Solomon tyvärr. Men nästa gång jag är där ute så ska jag klappa på honom. 
När vi var klara där så fick jag skjuts tillbaka till stockby och då var det meningen att jag skulle gå hem därifrån men jag blev kvar och kollade på när dom värmde upp hästarna inför ponnycupen och sen kollade jag på första starten från vårat lag som var Elin. Hon var super duktig och det såg fint ut!
Nu ska jag äta middag och pappa tjatar på mig om att jag ska hjälpa till så jag får väl ta och göra det då, men först så ska jag borsta ut mitt hår som ser ut som ett fågelbo...
Lille ponnyn, han är 115 i mankhöjd så då förstår ni hur liten jag var när jag hade honom ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback