hemma från skolan

Jag kom hem alldeles nyss, jag bara längtade efter att den här dagen skulle ta slut för jag hatar måndagar. Det är den värsta dagen på veckan, resten av veckan är alltid kul för på tisdagar så är det sång, onsdagar ridning, torsdagar ridning, fredgar ridning, lördag då är man ledig, bara en sånn sak och söndagar är det ofta tävlingar eller träningar och annars tar man det bara lugnt. 
just nu sitter jag med en kopp te i soffan och jag ska kolla på på någon bra film eller så kanske jag ska börja kolla på supernatural(det är en serie för er som inte visste det). Men vi får se, senare så måste jag plugga matte för jag har prov på onsdag, men eftersom jag har pluggat inprincip hela helgen så förtjänar jag en paus.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback