Hemma från ponnycups middagen

Vi hade jätte trvligt och alla pratade och skrattade. Vi fick pizza och kladdkaka så jag känner mig tjock och mätt, men jag sprang ju tidigare idag så det fixar sig nog iallafall.
Jag kollade på the hobbit 2 desolation of smaug, den va riktigt bra faktiskt, jag kollade på den första hobbit filmen för ett par veckor sedan och den va okej men den här var typ tusen gånger bättre.
 
En sak som jag gör väldigt ofta när jag skriver på min dator eller i en bok eller nått så säger jag vad jag ska skriva högt samtidigt som jag skriver det. Jag gör det just nu tillexempel, men så länge det inte stör någon(vilket det säkert gör bara att ingen säger till mig)så är det ju inget problem. Om jag skriver utan att prata så blir det massor av stavfel eller bara fel bokstav och då när man ska fixa det så tar det lång tid.
Det där var inte logiskt någonstans men jag ville skriva det, så förlåt för ett rörigt inlägg men ni överlever nog.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback