Bloggar jag läser

Jag läser inte många bloggar alls dom som jag läser hittar ni här:
Kombiryttarna.blogg.se- Det är två stycken av mina kompisar som har den, dom skriver om sitt vardags liv och om hästar och ridlektioner osv. Super bra blogg med bra uppdatering.
Kidzofkarlshem.blogg.se-Super bra blogg med uppdatering om vad som händer på karlshem. De skriver också om hästarna de hyr och om träningar och tävlingar. 
Nellieberntsson.metromode.se-om man inte redan läser hennes blogg så borde man göra det. Hon uppdaterar om allt som händer i sitt liv, om sina hästar, mode och mycket mer. Hon är riktigt grym och hennes hästar är så himla fina.
ponnysanning.se-den här bloggen kollar jag bara in på ibland om det har hänt något stort i häst världen så brukar dom lägga upp det, den är absolut värd att läsa.
 
Hoppas ni blev nöjda med det om ni har några frågor om det här eller något annat så är det bara att lämna en kommentar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback