Bakning

Jag har precis blivit klar med bakningen som skulle fixas för att vi har vårmarknad i morgon i skolan(En marknad där man kan sammla in pengar till klasskassan typ)Jag kan inte vara med så jag får bara baka och lämna det där, men jag gjorde chokladbollar och Nicole hjälpte mig. Jag är helt slut i händerna efter allt rullande men dom blev goda i allafall, i morgon så blir det först skola som vanligt och sen åker jag hem och äter en tidig middag för sen klockan 18 så ska jag på en hoppclinic för en super grym tränare som tävlat 1.50 hoppning själv och så. Jag tror det kommer bli väldigt lärorikt och se ryttare som rider betydligt bättre än mig hoppa och sen försöka föra över lite av det till min egen ridning, jag ser hursomhelst jättte mycket fram emot det, jag ska sitta där med en termos med te och sen kanske jag har med någon liten kaka eller nått, vi får se helt enkelt. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på ett sherlock avsnitt eller doctor who kanske, beror lite på hur trött jag blir om en stund men sen ska jag försöka sova lite tidigare än i går för då kom jag inte i säng förens tolv typ så det var inte jätte bra. 
Jag gjorde en jätte miss i min svenska novell, jag skrev att en kille tog bussen från Glasgow till London, jag trodde att båda två låg i england men det viade sig att Glasgow ligger i Scottland så det var lite fail, jag får se till att ändra det i morgon. Men godnatt alla och sov gott :)
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback