Tisdag(prao dag 2)

Nu har jag precis ätit lunch med pappa, jag gick och hämtade sushi på mama yes som ligger precis bredvid hööks på kungsgatan och nu sitter jag och bara tar det lugnt.
Jag slutar vid 4 och då ska jag gå och kolla på lite saker som jag måste köpa till i sommar när jag och Elin ska hyra häst. Det som jag absolut måste ha innan dess är:
Schabrak(man får låna ett schabrak av den vi hyr hästen av men man kan ju inte gärna ha ett schabrak i fyra veckor) 
Ridbyxor(jag har bara två par men ett par är nästan för små)
Ridhandskar(jag måste ha ett par sommar ridhandskar för annars kommer jag inte att överleva)
Det är det som är absolut nödvändigt men nu måste jag back to work så vi hörs senare❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback