Ridpass på Sonny

Idag fick jag sitta på Sonny och det var verkligen super kul, jag fick också reda på att jag ska ha honom på söndag när det är ponnycupen, jag är jätte taggad och det ska bli så himla roligt. 
När vi började hoppa fram så gick det rentutsagt åt helvete, jag var inte fokuserad och han var inte framme för skänkeln och allt blev bara pannkaka och sen så började han hoppa super bra efter det och jag blev ju jätte glad för nu när jag faktiskt hoppat honom ett par gånger så är min rädsla för att han ska stanna nästan borta, riksen är ju lika stor men jag vet bättre hur jag ska göra nu för att det ska undvikas. Ja kommer få bilder från idag senare ikväll eller i morgon och då kommer dom såklart upp här. 
Nu ska jag kolla på The Vampire Diaries och äta lite chips kanske, men godnatt sålänge
Jag och en liten A-ponny som heter Solomon, jag red honom under hösten 2011 och våren 2012 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback