Ridpass på smarty igår

Det gick käpprätt åt helvete. Han var sjukt pigg och nör jag skulle fatta första galoppen så bockade han!(och ni som känner Sarty vet att han typ aldrig bockar, det var lite udda faktiskt)så jag frågade min ridlärare om det kanske va så att sadeln låg förlångt bak, hon sa att padden var lite långt tillbaka så jag satt av och vi skulle fixa det men just som jag hade spännt upp sadeljorden så kom hon på att en inte gick och flytta. Jag satt upp igen och i resten av galopperna så var han jätte stark och studsade och höll på, men han hade öronen framåt hela tiden så det var väl bra, han tyckte det var kul att busa lite med mig :)
Smarty:
Fotograf: Tova Eivinson, sorry om du inte villa ha den här bilden använd, bara att säga till om du vill att jag ska ta bort den<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback