Ridpass på Nugget

Idag gick det inge bra att rida asså, hästen jag red heter Nugget, han var jätte stark i traven och galoppen och så var han väldigt spänd och kunde inte riktigt slappna av. Men det är klart att man måste ha sånna här ridass emellanåt också, det kan ju inte alltid gå bra liksom. 
Nu sitter jag på mitt rum med en kopp te och nu ska jag börja kolla på lite ny utsläppta avsnitt i serier jag föjer, men jag vill bara be om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket  idag, men jag har inte kunnat för jag har inget internet på min mobil och jag kan inte ta bilder för när jag försöker göra det så stängs mobilen av och det är ju himla kul eftersom jag fick den för typ 3 veckor sen, blääää!
Det var ju ioförsig dressyr idag men här är en hoppbild på mig och Nugget från i våras. Jag kommer att få bilder av min kompis som var och fotade idag, dom kommer nog upp i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback