Ridpass på Betty

Jag fick sitta på Betty idag vilket jag blev riktigt glad för då hon har blivit lite av en favorit den senaste tiden, en super mysig häst men eftersom hon är ett sto så har hon lite humör och på tävlingar så blir hon lätt ganska seg, men jag kommer antagligen att få henne på ponnycupen som är om tre veckor eller något sånt. Det gick jätte bra under passet, vi jobbade ganska mycket med galoppen och det var riktigt kul eftersom det brukar gå bäst i galoppen, men hon var lite motvillig i början men efter ett litet tag så blev hon riktigt fin, men jag fick kämpa som attan med att hålla igång henne, det var inte lätt, men hon var faktiskt väldigt fin i traven sedan också, nu har jag bara övergågnarna som ska sitta men sen tror jag att det kan bli riktigt bra. Och nu på söndag så blir det massa ridning för min del, jag ska först vara med på en kurs för jätte bra instruktör och sedan så ska jag tävla ponnycupen hoppning, jag vet inte än vilken ponny jag ska ha då, men det blir säkert bra iallafall. På kursen så hoppas jag att jag får Betty för hon är värkligen super fin och om jag ska tävla henne så behövs alla tillfällen jag kan få att rida henne eftersom hon stänger av för skänkeln. 
Vi hade även fadder möte idag också, vi gick igenom vad vi ska göra den här terminen och lite så, antagligen så kommer det bli någon aktivitet på sportlovet men då är jag borta så det är ju lite halv tråkigt eftersom jag nästan inte vart med på någon fadder aktivitet alls på ett år typ. Sedan så fick jag inte höra mer eftersom Malin(en av ridlärarna)ville ha hjälp nere i stallet, vi tog ut några hästar och sen hjälpte jag henne att fodra. Jag såg även till att min prao blankät blev ifylld och jag ska lägga den(och ett brev från mamma)i min studievägledares fack. Jag SKA praoa på stocky, PUNKT.
Sedan jag kom hem så har jag fixat med blider och mail på datorn, jag vet inte hur jag ska göra med min mejl för så fort jag har tagit bort alla mejlen som jag vill ha bort så kommer dom tillbaka och det är jätte jobbigt, vet någon hur jag ska göra? 
Gammla bilder på mig och Betty :)
Finaste tjejen, hoppas att jag får rida dig mer <3

Kommentarer
Postat av: Andrea❤

Det såg jätte fint ut när jag kollade 😍😍❤️ Ni passar jätte bra ihop!

Svar: Vad snäll du är, tack :) <3
tev.blogg.se

2014-01-22 @ 21:09:07
URL: http://andreahegethorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback