Måndag

Nu är jag hemma från skolan och snart ska jag äta mellis, det bild nog något nyttigt och gott tror jag. I morgon är det tisdag och jag ska inte göra någonting alls. Vi åkte ju skridskor idag och det blev vid larsbergs backen(för er som inte vet var det är så är det ett ställe på lidingö vid gamla Ica)UTOMHUS, jag HATAR att åka skridskor utomhus, men jag gillar att åka skridskor så det var kul att åka igen iallafall, jag gjorde några övningar från konståkningen och jag kom ihåg ganska mycket iallafall, rörelserna sitter i kroppen iallafall. Men nu är jag hungrig så jag skriver väl mer sedan :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hahah själv har man inte åkt skridskor någon annanstans än utomhus ;o

Väldigt fin blogg förresten, kommer garanterat klicka in här oftare!

Svar: Tack så mycket :)
tev.blogg.se

2014-01-27 @ 20:06:16
URL: http://realhorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback