Hos Moa

Nu sitter jag på min ny bäddade säng hos Moa, vi har kollat på sherlock(hehe jag tvingade henne att börja kolla på det typ)vet inte riktigt om hon gillade det men hon va iallafall inte uttråkad så det va väl bra :) I morgon ska jag ju som sagt på dop och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, mamma kommer och hämtar mig klockan 12 typ och sen åker vi vid 10 över ett eller nått sånt. 
Idag var det ju ridning och jag fick sitta på Etoile, det gick hyfsat bra, hittade ingen jätte form men hon blev fin i galoppen och vi jobbade med galoppen i typ 5 minuter i SLUTET av lektionen, för vi skrittade i typ 35 minuter(vi rider i 60) så hästarna kom ju inte riktigt igång, men den ridläraren jag rider för i dressyren på fredagar har ett lite speciellt uppläg...
Godnatt med er, nu ska jag sova
Etoile:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback