Hemma

Nu sitter jag i mitt rum igen, jag red ju Betty första och andra passet och det gick sådär faktiskt, hon hade ingen riktig bjudning och var bara almänt slö, men under korta perioder så var hon riktigt fin och det räckte för att jag skulle vilja kämpa vidare.
På ponnycupen sen så gick det gryyyymt bra, jag hade en jätte härlig känsla genom hela banan och sen så visade det sig att vi vann, men sen så la borta laget in en protest så det blev oavgjort... jaja det är sånnt zsom händer, det hade varit himla kul att faktiskt vinna en hoppmatch innan den här säsongen är slut. 
I morgon så ska viåka skridskor med skolan och jag har letat fram mina konståknings skridskor som är från 1803, nä dom är faktiskt ganska nya men lite små, det är faktisk min idrottlärares fel, han sa till oss i torsdags(när mamma och pappa redan åkt till frankrike)att vi skulle åka skridskor måndag och tisdag, bra det där med planering. Jag kommer få bilder från idag i kväll eller i morgon och då kommer dom såklart upp här, men nu ska jag packa i ordning inför i morgon och sen ska jag nog sova är rätt trött faktiskt, så godnatt :)
Saknar<3

Kommentarer
Postat av: Vanny!

sv: jaaa!
Btw, heter också vanessa, hehehe :)
Har du några planer inför veckan?

Svar: Himla fint namn det där ;) Jag ska väl rida och plugga annars inte så mycket, själv? :)
tev.blogg.se

2014-01-26 @ 23:22:08
URL: http://mevanny.blogg.se/
Postat av: Vanny!

ojj, förlåt för sent svar.. har missat svaret...
sv: Jaa, det är det verkligen :)
Vad kuul! Jag håller på med datorn och fixar mig, ska snart iväg på konsert med kompis!
Allt bra med dig?

Svar: Kul med konsert, ja det är bra, hur är det själv? :)
tev.blogg.se

2014-02-28 @ 13:32:18
URL: http://mevanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback