Godnatt

I morgon är det ju tisdag som alla vet och jag har inga planer alls. Jag ska även kolla om jag kan sova hos min kompis på fredag, mamma pappa och Nicole ska på middag hos några kompisar, men jag ska rida så jag ska hitta någon annan stans att sova. 
Jag har börjat kolla på en serie som heter Sherlock, den är så himla bra, jag älskar hela ''historien'' eller vad man ska säga, jaja den är riktigt riktigt bra iallafall, jag rekomenderar värkligen den! Men nu måste jag sova Godnatt med er :)
Tack Emelie
Sonny<3 han är så söt med den lilla knoppen jag gjorde i pannluggen. Det kommer antagligen fler bilder i morgon från ponnycupen, men vi får se. Godnatt igen

Kommentarer
Postat av: Andrea❤

Jag ska lägga upp mina bilder idag :)

Svar: Jätte bra! :)
tev.blogg.se

2014-01-28 @ 08:34:08
URL: http://andreahegethorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback